cover

Warto przeczytać

Początek roku to zwyczajowo czas, w którym setki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych wprowad

Początek roku to zwyczajowo czas, w którym setki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych wprowadzają nowe taryfy na wodę i ścieki. I jak uczą wieloletnie doświadczenia, to także okres w którym Prezesi przedsiębiorstw zostają sami w walce o podwyżki cen z populistycznymi radnymi oraz mieszkańcami miast. W prasie codziennej ukazują się dziesiątki artykułów na ten temat.

Przychodzi też noworoczna reflekcja, czy nie przydałaby się naszemu środowisku zmasowana (nie mylić z przypadkowymi wypowiedziami w mediach), rzetelna kampania informacyjna o tym, że ceny wody i ścieków muszą wzrastać oraz co powoduje podwyżki tych cen. Kampania medialna realizowana w formie artykułów, wywiadów, (reklam płatnych?) prowadzona w największych gazetach w Polsce. To nie takie trudne wystarczy kilka pomysłów, a jeżeli tych pomysłów brak to dobra agencję PR załatwi problem. Wtedy łatwiej będzie wprowadzać nowe taryfy na wodę i ścieki. Przecież to takie proste. Ale może nie do końca i nie dla wszystkich.
 
Poniżej kilka fragmentów z naszej wodociągowej codzienności

wtorek 5 stycznia 2010


Partnerzy

  • Technologia Wody
  • Wydawnictwo Seidel-Przywecki - Biblioteka Inżynierii Środowiska - ścieki * woda * odpady
  • Stowarzyszenie Eksploatatorów Obiektów Gospodarki Wodno-Ściekowej