Początek roku to zwyczajowo czas, w którym setki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych wprowad
Początek roku to zwyczajowo czas, w którym setki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych wprowadzają nowe taryfy na wodę i ścieki. I jak uczą wieloletnie doświadczenia, to także okres w którym Prezesi przedsiębiorstw zostają sami w walce o podwyżki cen z populistycznymi radnymi oraz mieszkańcami miast. W prasie codziennej ukazują się dziesiątki artykułów na ten temat.
Przychodzi też noworoczna reflekcja, czy nie przydałaby się naszemu środowisku zmasowana (nie mylić z przypadkowymi wypowiedziami w mediach), rzetelna kampania informacyjna o tym, że ceny wody i ścieków muszą wzrastać oraz co powoduje podwyżki tych cen. Kampania medialna realizowana w formie artykułów, wywiadów, (reklam płatnych?) prowadzona w największych gazetach w Polsce. To nie takie trudne wystarczy kilka pomysłów, a jeżeli tych pomysłów brak to dobra agencję PR załatwi problem. Wtedy łatwiej będzie wprowadzać nowe taryfy na wodę i ścieki. Przecież to takie proste. Ale może nie do końca i nie dla wszystkich.
- Piotrków: Uchwała o podwyżce wody odrzucona (portal www.epiotrkow.pl)
- Zapłacimy więcej za wodę i ścieki (portal www.wspolczesna.pl)
- Sopot powiedział "nie" podwyżce cen wody (portal www.trojmiasto.pl)
- Wyszków: Rekordowe podwyżki za wodę i ścieki (www.to.com.pl)
- Drakońska podwyżka wody czeka Zabrzan (www.katowice.naszemiasto.pl)
- Podwyżka wody tuż-tuż (www.swietochlowice.naszemiasto.pl)
wtorek 5 stycznia 2010